Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Dries echte EM-er!
|
Geplaatst: 06-12-2008 20:46:34 Onderwerp: |
|
|
|
twordt pas geïnverteerd na de optelsom, las ik erges.
Vout = -(V1+V2+V3+...+Vn) => stel da ge nie versterkt
Dus pak: -2.5V + 7.5V = 5V => invertere => -5V
en: 2.5V +7.5V = 10V => invertere => -10V
Dus alles ligt in het negatieve denk ik. Dan nog es invertere met die laatste inverterende versterker.
Helaas komt het dan nie uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hanzy echte EM-er!

|
Geplaatst: 07-12-2008 10:12:10 Onderwerp: |
|
|
|
owla, iedereen is wakker geschoten precies
terecht opgemerkt boele, ma zou nie te ver gaan zoeke denk als ge al wa uitkomt ge blij moogt zijn :d ma idd, klopt wel nie zaols gij het zegt!
en ja van die -I1 is iet van terugkoppeling ofzoiet (wikipedia ) dus ik denk dat et daarom is.
Waarschijnlijk dacht die man: "die mannen kunnen nie zo veel dus ik ga die uitleg nie geven en opschrijven want anders ben ik hier weer uren bezig"
dus denk da ge het gewoon moogt aannemen van biele
tot morgen,
yee |
|
Terug naar boven |
|
|
doorn_roosje uber EM-er!

Geregistreerd op: 07 Dec 2008 Berichten: 53 Woonplaats: SprookjesKasteel
|
Geplaatst: 07-12-2008 11:51:22 Onderwerp: |
|
|
|
Победитель приветствиям
K dacht zal ook maar eens beginnen
Dus om te beginnen tforum maar eens uitchecken. Shit der is hier precies al veel gebeurt!
Moeten we die opamp afleidingen met condensatoren ook kennen? k vind die veel te lastig.
En morgen ben ik op xios om 8u30 als ik uit mijne nest geraak.
@ButtFace: Mag ik uw notities gebruiken na da gij examen hebt afgelegd. Want ik heb de presentaties niet kunnen (te lui) afdrukken. _________________ Terwijl zij lag te slapen
overviel hij haar
en hem zijn lust
Wolven verkleedt als schapen
DOORNroosje
niet wakker gekust |
|
Terug naar boven |
|
|
droopdog den baas

|
Geplaatst: 07-12-2008 11:55:59 Onderwerp: |
|
|
|
ah indiana is er ook eens
ja als ge die afleiding van integrator en differentiator bedoeld.. die moete we kenne ma hoe ge daar overal aankomt moet ge ni aan mij vrage!
en k ben normaal ook wel rond half 9 op school
yee |
|
Terug naar boven |
|
|
Robin echte EM-er!

|
Geplaatst: 07-12-2008 15:47:25 Onderwerp: |
|
|
|
Zeg mannen, om nog eens terug te komen op die Io = -I1 + Ii. Da kan toch nooit hé. De uitgang bevindt zich altijd op een spanning die tegengesteld is van teken aan de ingangsspanning. Als we dan ens vertrekken van het virtueel massapunt dan ziet ge dat het virtueel massapunt, in het geval dat de ingansspanning positief, is negatief is ten opzichte van de ingang. Io stroomt dus van de ingang naar het virtueel massapunt (naar rechts op de tekening).
De ingangsspanning is positief dus bijgevolg is de uitgangsspanning negatief. Da betekent dat het virtueel massapunt positief is ten opzichte van de uitgang dus vloeit de stroom van het virtueel massapunt naar de uitgang. Dus ook naar rechts op de tekening.
Hoe ge het ook bekijkt, Io en I1 vloeien altijd in dezelfde richting. En trouwens, hij hij heeft de stromen zelf ook allebei naar rechts getekend dus snap ik echt nie waarom hij zegt dat Io = -I1 + Ii |
|
Terug naar boven |
|
|
droopdog den baas

|
Geplaatst: 07-12-2008 15:55:58 Onderwerp: |
|
|
|
diee uitleg gaat mijn "petje te boven"
ma als ge t zo bekijkt volgens die "wet van mazen" lek boele da noemt dan klopt t wel precies!
maja zulle der wel ni uitkomen uiteindelijk, der zijn precies wel meer dinge die ni kloppe, zoals die voorbeeld oefening onderandere, daar scheelt ook vanal mee |
|
Terug naar boven |
|
|
Hanzy echte EM-er!

|
Geplaatst: 07-12-2008 20:49:34 Onderwerp: |
|
|
|
doornroosje = walby?
wa ne walby !
ja van die Io: gewoon aanvaarden en overtekenen.
en als em toch opmerking daarover heeft: cursus bovenhale
ma veel succes manne, yee |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|