Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
hoe was je laatste examen? |
ZEER slecht |
|
0% |
[ 0 ] |
slecht |
|
0% |
[ 0 ] |
goed |
|
58% |
[ 7 ] |
ZEER goed |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 12 |
|
Benjie uber EM-er!

|
Geplaatst: 18-12-2008 14:57:51 Onderwerp: laatste examen |
|
|
|
hey de manne
hoe was jullie examen? voor mij viel het goed mee. alleen da lange wachten nie. vooral mondeling van vanacken was goed. hij zei bij de laatste vraag da het nie zo goed was ma gaf mij nog een 8/10 geweldige man gewoon.
hoop da het voor iedereen zo goed was?
bye |
|
Terug naar boven |
|
|
Stevo uber EM-er!

|
Geplaatst: 18-12-2008 15:15:00 Onderwerp: |
|
|
|
Tja had het niet verwacht maar toch een mooie 13/15 10/10 en een 6/10 gekregen Op mijn wordjes had ik een 5.5/10 heb ik gezien, dus ben zeker door
Looney was ook cava ma nie schitterend
Ik ben content |
|
Terug naar boven |
|
|
droopdog den baas

|
Geplaatst: 18-12-2008 17:24:56 Onderwerp: |
|
|
|
bij mij ging t ook goed
definities, 8 of 8,5
14/15
en twee keer 7 op 10 dus eb ni te klagen
ahja looney zei da meerkeuzevrage heel slecht ware
best was 6,5 en slechtse 0,8
yeee |
|
Terug naar boven |
|
|
doorn_roosje uber EM-er!

Geregistreerd op: 07 Dec 2008 Berichten: 53 Woonplaats: SprookjesKasteel
|
Geplaatst: 18-12-2008 20:19:01 Onderwerp: |
|
|
|
Schriftelijk heb ik eigenlijk niet echt op gelet hoe da ging, heb toch van alles gezeverd.
Oef van Looney was wel een sympathieke oef van hem vond ik.
Ma ik kreeg bij mondeling een bijvraag van wat is de formule voor motor vermogen!? Moest daar P=M*2*Pi*f als antwoord op geven blijkbaar, ma ik en formules onthouden zag nie direct in wa da met materiaal of productie tech te maken had ma bon, de rest van het mondeling bij hem viel goed mee.
En bij vanacken was de eerste oef perfect ma had ik 1 punt afgetrokken gekregen omdat het op papier één en al chaos leek en super slordig was. Ma met die 14 was ik zeer content. De andere twee had ik elk 10 op denk ik, was er nie echt op aan het letten.
Ik was gewoon blij dak van deze examen periode af was.
En Van 8u00 tot 15u15 nie smoren!!! ze weten nie wa ze mij aan doen  _________________ Terwijl zij lag te slapen
overviel hij haar
en hem zijn lust
Wolven verkleedt als schapen
DOORNroosje
niet wakker gekust |
|
Terug naar boven |
|
|
Benjie uber EM-er!

|
Geplaatst: 20-12-2008 16:10:41 Onderwerp: |
|
|
|
toch goed gegaan dan hoor ik.
vind het allen spijtig da die 2e vraag van mondeling mss weg valt. ik had er net een 10/10 op. ma ja ik heb nie te klagen hoor. punten genoeg. en die oef van bij het rollen, vroeg die formule van motor vermogen? denk da da wel door mij komt. ik had die op mijn examen geschreven en hij vroeg waar ik die had gehaalt. en zei da die in de boek stond. mss ist daardoor.
enja het heeft lang geduurt. tot half 2 voor mij. en geen eten bij das ook erg voor mij.
bye |
|
Terug naar boven |
|
|
Stevo uber EM-er!

|
Geplaatst: 21-12-2008 10:50:55 Onderwerp: |
|
|
|
Benjie schreef: |
vind het allen spijtig da die 2e vraag van mondeling mss weg valt. ik had er net een 10/10 op. |
Tja Benjie als ge goed leest ziet ge staan dat deze vraag enkel wegvalt als ge een hoger gemiddelde hebt zonder deze vraag. Dus als ge daar nadeel van hebt en doordat die vraag wegvalt een lager gemiddelde hebt dan laat hij dat punt staan. Maar goed ook want ook ik heb daar 10/10 op
Yee de mannen |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|